araştırmayı hiç böyle görmemiştim

Araştırmadan ziyade neye benzedi bu; yani yapmak istediğimiz şey neydi neye dönüştü? Kafa karşık. Tabi! Dönüşüm diyerek başlamıştık: demek doğru yoldayız. Çalışmamız neticelendiğine göre (yani sadece bizlik kısmı, en azından şimdilik, yoksa yine bilim dünyası konuyla alakalı koşuşturmacaya devam edecek) işe daha faklı bir boyut kazandıralım; düşüncenin, beyindeki sinapsların evrimi olsun bundan sonrası. Yeni yeni kavşaklar oluşturmak için yazalım. Yeni bir rampa.. Önümüz belki uçurum belki de “pampa”.. Evet saçma, kabul! Ama en azından bir uyaktır uydurmuşken temellendireyim de azıcık ifadeyi. Yani pampa derken bir topluluk anlayışı oluşturmaktan bahsediyorum. Ya da onu da bilmiyorum tamam mı, yani her şeyi salla.. İşte öyle bir karanlıkta bir kurgu oluşturmak için çırpınırken yeni yeni insanlarında bu çabaya ortak olması, nasıl isterlerse öyle davranmaları..
Araştırmayı hiç böyle görmemiştim. Ama bi de şöyle görmek için çabalayacağım. Onların zihinlerinde, o bildik kalıplardan oluşan bir labirentte akarken (pelte kıvamında). Aradığı şey bir çıkış yolu mu? Hareketinde bir mantık var mı? Bilinç var mı? Ve bu hareketlere bizim tepkimiz ne oluyor? Derinlerde yatan bu şeyi üzüyor muyuz?
Bir de şu aralar popüler olan tarzda ifade etmek gerekirse “bizde niye yok!”

Beynim çukulata ve püskevit kırıntılarıyla dolu.. Kusuruma bakmayın.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s